Likovne enigme putem aplikacije KO SU

https://ko-su.com

Podaci za pristup:

Korisničko ime: Webfestival
Lozinka: webfestival2014

Napomena: Po logiranju, igrama pristupate putem linka "Messages" na oglasnoj ploči

 

 


Obrazovni cilj je prvenstveno poticanje vizualno prostorne inteligencije kao poveznice između likovne umjetnosti, dizajna i likovnog oblikovanja. Zadaci, povezani s gradivom kroz sustav pojmova oblikuju enigme razrađene kroz jednostavna pitanja višestrukog izbora i kombinacija, kratkog odgovora ili crtanjem. U duhu enigme zadaci oblikuju povezani niz ili naraciju koja vodi do rješenja u posljednjem zadatku.  Zadaci su zamišljeni kao vježbe koje se mogu primijeniti tijekom sata unutar zadane nastavne jedinice, no mogu se upotrijebi i izvan okvira nastavnog sata. 

 


Objavljeno: 13. 10. 2014.

Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju