Kriteriji prema kojima će se ocjenjivati prijavljeni multimedijski obrazovni sadržaji su sljedeći:
KRITERIJI |
BROJ BODOVA |
EVALUACIJSKI FAKTOR |
|||
1. | Informativnost | 1-5 | 3 | ||
2. | Kreativnost | 1-5 | 2 | ||
3. | Primjenjivost u obrazovanju | 1-5 | 3 | ||
4. | Stil | 1-5 | 2 |
* Evaluacijskim faktorom dodjeljuje se odgovarajuća važnost dodjeljenim bodovima za pojedini kriterij, što znači da se broj bodova množi s evaluacijskim faktorom.
Informativnost
Budući da se multimedijski obrazovni sadržaji koriste u svrhu edukacije i stjecanja novih znanja ili vještina, vrlo je važno da prijavljeni rad jasno prenosi informacije. Stoga će se ovim kriterijem ocjenjivati:
- jasnoća obrazovne poruke
- struktura informacija
- utemeljenost informacija.
Ovaj kriterij nosi od 1-5 bodova i ima evaluacijski faktor 3.
Kreativnost
Izrada multimedijskog sadržaja od autora, osim tehničkog znanja, zahtjeva i određeni stupanj kreativnosti. U procesu izrade multimedijskog sadržaja od osmišljavanja i razvoja ideje do prezentacije ideje kroz medij, autor izražava svoju kreativnost. U sklopu ovog kriterija ocjenjivat će se:
- originalnost koncepta
- autorska ideja prijenosa informacija
- inovativna upotreba tehnologije i medija
- originalnost prikaza neke obrazovne informacije.
Ovaj kriterij nosi od 1-5 bodova i ima evaluacijski faktor 2.
Primjenjivost u obrazovanju
Ovogodišnji Webfestival namijenjen je obrazovnoj multimediji, stoga je važno da prijavljeni rad prenosi obrazovnu poruku. Ovim kriterijem mjerit će se:
- obrazovni karakter
- primjenjivost rada u obrazovnom kontekstu formalne, neformalne ili informalne prirode*.
Ovaj kriterij nosi od 1-5 bodova i ima evaluacijski faktor 3.
Stil
Današnji alati omogućavaju izradu jednostavnih ali istovremeno efektnih i vizualno dopadljivih multimedijskih sadržaja. Prvenstveno vizualan doživljaj utječe na korisnikov dojam, ali osobnost i originalnost su karakteristike koje će presuditi hoće li se i koliko dugo korisnik zadržati na multimedijskom sadržaju. Stoga će se ovim kriterijem provjeravati:
- opći dojam
- mogućnost interakcije sa sadržajem
- prepoznatljivost.
Ovaj kriterij nosi od 1-5 bodova i ima evaluacijski faktor 2.
*Pod pojmom multimedijskih sadržaja formalnog i neformalnog karaktera podrazumijevamo sve one multimedijske sadržaje i aktivnosti namijenjene stjecanju znanja u obrazovnim institucijama - osnovnim i srednjim školama i visokoškolskim ustanovama, odnosno one oblike organiziranog obrazovanja koji nisu formalno vrednovani kao što su npr. tečaj stranog jezika, stručno usavršavanje za potrebe posla u obliku tečajeva/seminara i sl.